1 Ağustos 2011 Pazartesi

Hergün yeni bir pampişş

Efennim öncelikle upuzun sofraların kurulacağı, muhabbetin tatlanacağı, iyilik ve sabrımızın taçlanacağı bin-biiiir ayın sultanı Ramazan ayımız herkese hayırlı olsun :) Orucunuzu tutarken, küfrünüzü de tutun, haketse de bazıları etmeyin tamam mı mesela şöyle; kumda topuklu ayakkabı giyene biz ne diyoruz G___z___lı ama Ramazanın hatırına diyor muyuz demiyoruz gülüp geçiyoruz haha :P

Şimdilerde çok popülerite kazandığını düşünen bazı arkadaşlarım var takma çakma renk saçlar, tırnaklar, lens gözlerle falan.. bilmiyorlar mı ki acep artık doğallık büyülüyor, takmayla çakmayla herkes güzel oluyorrr :)

Ben şimdi feyste fotomu otuz kere imlesem acaba daha çok beğenilir mi kiiii hahah durum çok vahim gençler!


Ben sana aşık oldum, en kısa zamanda gözümdesin bebek (A)

Geçen gün bitane ha_zo gördüm, elini deniz şortunun içine attı, kı_ını kaşıdı da kaşıdı vayyy be insanlar ne genişlemiş artık ulu-orta olup olmamasına da bakmıyor! o.O


Bu güzelliği ben yarattım, üstüne de yedimmmm çok acımasızım ama ağzımın tadını da biliyorum :P

1 yorum:

  1. gözlükler gerçekten güzelmiş canım ,hayırlı ramazanlar küfürleri tutmaya devam :)

    YanıtlaSil

uykunu bolup yorum yaptigin icin cok mercy!