18 Ağustos 2011 Perşembe

Çok Şirinsel Bir Gün!.

Bugün biricik kardeşimle(12) şirincikleri izlemeye gittik. Sonrasında börgırda menü yiyip şiştik tabi sinemadaki patlamış mısırları unutmamak lazım. Ondan sonra da Sıtarbucuksta ays mokalarımızı höpürdettik. Daha doğrusu içeride uzunca bir kuyruktan sonra oturacak yer bulamayıp kaldırımda höpürdettik. O ne kalabalık be öyle sanki bedava dağıtıyorlar bir de ekonomik kriz derler *yersen* ulan kahveye 8 tl bayılacak paran var amaaaa. Neyse kısacası mükemmel bir gündü zaten kardeşlerimle vakit geçirmek her zaman mükemmeldir benim için *itişmediğimizde*.

 Gelelim filme, tek kelime ile bayıldımmmm on kere yüz kere şirinleyebilirimmm. Ama şu filmde bile duygulandığım için *resmen ağlıyordum lan* kendime bir höh çüş oha demeyi de hakettim galiba. Şirin babaaaa seni çok seviyorum lan babammışın gibi seviyorum vallahi. Bu arada ben şirineyi Gargamelin yarattığını bilmiyordum ya da unutmuşum ya da çizgi filmin o kısmında uyuyakalmışım çocukken çok ayıpladım kendimi. Eğer hala filmi şirinlemediyseniz hemen şimdi koşarak şirinleyin derim!.

İmza: Annesi hala "rafadan yumurta yapayım mı kızım" deyince, "kaşıkla mı yenen o?" diye soran kız.

5 yorum:

  1. ahah bayıldım bu postuna kardeşler çogu zaman cekilmez oluyor ben hiç anlaşamıyorum mesela herne olursa olsun :D bu arada izlemedim şirinler ama kücükken takip ettigim cizgifilmi tekrar izleyerek anılarımı canlandırabilrim.

    YanıtlaSil
  2. aaaa şirineyi gargamel mi yaratmış? bence çizgifilmde buna hiç değinilmemiş olmalı çünkülüm ben de bilmiyordum. :)

    YanıtlaSil
  3. @Kırmızı taban: belki bir gün anlaşırsınız yaaa öyle deme ve kesinlikle o anıların tekrardan canlanmalı! :D


    @elif: dediğin gibi belki de değinilmemiştir ama ben oldum olası hep neden şirine tek kız lan diye merak etmiştim şirin anneyi de çok göremedik açıkçası o kadar izlediğim aşkı memnudan sonra şirineyle şirin babanın mı lan bu bebeler yoksam diye düşünmeye başlamıştım ama gargamelin yaratması kulağa mantıklı geliyor tabi :D :D

    YanıtlaSil
  4. şirineyi şirinleri kandırmak için yani bi nevi ajan olarak aralarına gönderdiğini hatırlıyorum ben yarım yamalak . ama sonrasında nasıl aralarına dahil olduğunu hatırlayamadım . her şirin e bir şirine gerek :)

    YanıtlaSil

uykunu bolup yorum yaptigin icin cok mercy!