28 Ağustos 2011 Pazar

Gün Aşırı Blog: Gereksiz Bazı Şeyler..

  • Taksicilerin gelip –“Taksi lazım mı?” diye sorması.. olsa söyleriz heralde di mi sanki bulunmaz veli nimetler.

  • Blog yorumunları için kelime doğrulama koyulması gerçekten beni çileden çıkartıyor ki birçok kez o kelimeyi girme zahmetinde bulunmayayım diye yazdığım yorumu göndermeden sayfayı kapatıyorum.

  • Kapıyı çalıp odaya dalmak gayet gereksiz. Madem dalacaksın kapıyı çalma, ha madem incelik yapıp kapıyı çalacaksın dalma o zaman bir zahmet.

  • Turkcell’in gecenin köründe mesaj yollaması acayip can sıkıcı. Hele bir de uykunuzdan uyanmanıza sebep olmuşsa..

  • Kuaförün kırıkları temizliyorum ayağına saçlarını bir karış bırakması ve kendi beceriksizliğini kapatma çabası..

  • 9,99 tl,  14,99 tl, 59,99 tl gibi fiyatlar.. yapsana sen şunu 10, 15, 60. Sanki o 0,01 tl’yi geri veriyorsun da..


4 yorum:

  1. hadi 9,90 biraz insaflı 9,99 a ne diceksin! Psikolojik fiyatlandırmaymış akılda kalırmış mış da mış :D

    YanıtlaSil
  2. hah ben onu öyle yazacaktım aslında uyku sersemi yanlış yazmışım saol :D

    YanıtlaSil
  3. kapıyı çaldıktan sonra azıcık bir kaç saniye bekleseler ben ona da razıyım :)

    YanıtlaSil
  4. beklemiyorlar işte malesef :)

    YanıtlaSil

uykunu bolup yorum yaptigin icin cok mercy!