27 Ağustos 2011 Cumartesi

Bunlar çok şirin, kesinlikle denenmeli..!


Bu güzellikleri yapmak çok kolay ve gerçekten eğlenceli. Yaparken ara katlarda flormarın oje kurutucu spreyini kullandım. Yapımını video'dan izleyebilirsiniz eminim hemen şimdi siz de deneyeceksiniz :) Her renk oja ile denenebilir ki ben hızımı alamayıp öyle yaptım :)

Ebruliyi sevenleriniz vardır tıpkı benim gibi onlar için de bir video koyuyorum dün denedim. Yapması biraz güç, hemen hemen her oje ile oluyor, bir plastik kaba ihtiyacınız olacak tabak da olabilir. Oda sıcaklığında suyu bu tabağın içine koyuyoruz tırnağınızda görmek istediğiniz renkleri sırasıyla tek tek damlatacağız içine ancak öncelikle kapaklarını açık tutalım ki vaktimizden almasın. Tırnağımızın kenarını bant ile sarmamız gerekiyor normal bantlar işe yarıyor. Anlatması biraz güç videodan izleyin ve deneyin ancak hızlı olmanız lazım hızlı olmazsanız siz tırnağınızı suya sokana dek oje suyun üzerinde katılaşıyor. Kolay gelsin! :) Aşağıdaki videoda bant ile sarmamış ben size http://www.youtube.com/watch?v=D9A_9FH7e-A&feature=channel_video_title bu videoyu izlemenizi tavsiye ederim ancak onu buraya koyamadım. Ve bir de gazete kağıdı baskılı modeli vermek istiyorum videoda çok güzel anlatmış. Sormak istediğiniz sorularınız olursa yorum olarak yazabilirsiniz.


4 yorum:

  1. merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. bana da beklerim. sevgiler...
    http://modaderyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. En sonki gazete kağıtlarıyla yapılan şekli denemiştim ancak pek bi mat duruyor. Aslında üzerine parlatıcı sürmem gerekiyordu ama üşendim :)

    YanıtlaSil
  3. Evet parlatici surmek gerekiyor :)

    YanıtlaSil

uykunu bolup yorum yaptigin icin cok mercy!