6 Haziran 2011 Pazartesi

Annemlerin Kamyon Macerası

Geçen gün annemler ben tavuk severim diye bizim site üstüne çıkmışlardı başlarına gelmeyen kalmamış. Hem ürkütücü hem de komik. Dinlerken yer yer tüylerim diken diken oldu yer yer de kahkahayı bastım. Bunlar arabanın içindeyken büyük kamyonun teki gelmiş soldan doğru sürüklemiş arabayı sonra da kaçmış.

 Babamın sinirli bi yapısı vardır Off'lu değil ama gene de sinirli baya yani neyse takılmış adamın peşine arabayla durdurmaya çalışıyor "Kardeş dursana hop hey bana çarptın" diye. Adam durmamış gitmeye devam etmiş camdan da "Sen bana çarptın" demiş bir de üstüne. Bizimkiler daha da sinirlenmiş bunun üzerine takibe başlamışlar. Kamyon neye bizimkiler oraya. Annemde bir panik beni arıyor polisin numarasını söyle diye. Kadın stresten 115'i unutmuş düşünün yani. Neyse verdim numarayı aramış polisi böyle böyle bize bir kamyon çarptı durmuyor da n'apalım demiş. Polis de doğru yapıyorsunuz takip edin, hangi yoldasınız nereye gidiyorsunuz falan diye sormuş kamyonun plakasını istemiş. Tabi annem ne bilsin bunların 2 tane plakası olduğunu, öndeki ayrı römorkun plakası ayrı, kadıncağız römorkun plakasını vermiş polis demiş ki önüne geçin diğer plakayı da verin. Düşün bak o trafikte bunlar kamyonun önüne geçip plakayı almışlar bir de cesarete bak iyi dedim bir de size arkadan geçirmedi kamyon :D Neyse plakayı vermiş polise bizimki o sırada kamyon yavaşlamış 2 adam atlamış içine. Annemde korku artmış tabi kesin bizi döve döve öldürecekler bunlar demiş ama babam vazgeçer mi gözünü öfke bürümüş bir kere.

Kamyon garajına gelmişler. İçeriye girdiklerinde bizimkiler arabanın çevresini 10 kişi falan sarmış. Annem bildiği tüm duaları okurken polis aramış biz buradayız siz neredesiniz diye. Sonra neyseki 2 araba dolusu polis gelmiş de kurtarmış. Artık orda onların başına ne gelirdi bilinmez ama gerçekten Amerikan filmlerini aratmamış yani ekşın da ekşın. Polis demiş aranızda anlaşın adam ne dese beğenirsiniz "o bana çarptı kaskodan para alabilmek için senin bana çarptığını söyle tutanak tutalım dedi" demiş. Annem de çakal "Aa tamamen yalan araştırılsın bizim kaskomuz yok!" demiş de kimin ak kimin kara olduğu belli olmuş. En sonunda adamlar olay mahkemeye taşınmasın diye suçu kabul etmişler.

Şimdi düşünüyorum da iyi ki babamın yanında annem de varmış. Çiftler birbirini tamamlamak için değil mi. Annem olmasaydı babamın aklına asla polisi aramak gelmezdi, gelse bile aramazdı. Kasko falan da aklına gelmemiş adamın zaten. Aman siz siz olun bence kamyon falan çarparsa kovalamayın ya da arkanıza polisi alın yoksa pirince giderken eldeki bulgurdan da tavuktan da olabilirsiniz! :)

1 yorum:

  1. Gxfhsiffkfkdudyxjbkcuyhj annenlere de bayagi eksin olmus gercekten . Ama iyi ki polis zamaninda gelmis ..
    ( bu arada polisin numarasi 155 degil miydi gerci hic bi zaman ne lisede ne ortaokulda trafik dersim iyi olmadi ama ...:S )

    YanıtlaSil

uykunu bolup yorum yaptigin icin cok mercy!