7 Haziran 2011 Salı

Ordan burdan notlar işte

**Bence okumak, başka seçeneği olmayanların yaptığı iş. Tıpkı benim gibi.. Gönül isterdi ki şöyle muhteşem resimler çizebilmek, macera kitapları falan yazabilmek ya da bol paralı olup ülke ülke gezmek ama kader işte n'aparsın?! :)

**Teyzemle annem geçen gün konuşuyorlar ben de dinliyorum teyzem diyor ki "babam tenekeden parayı çekmiş" allah allah diyorum içimden ne bu teneke kumbara falan mı yoksa banka mı meğersem bildiğin taksiymiş, tenekeden parayı çekmek ise taksi plakasından parayı çekmekmiş hay allah kırk yıl düşünsem aklıma gelmez!

**Günümüz haberleri şu şekilde olacak artık: Flaş flaş flaş boşanan çiftin ortak facebook hesabı mahkeme kararıyla bayan tarafına bırakıldı, erkek tarafı ise hesaba sadece pazar günleri girebilecek!!

**Peki koyuna çığlık maskesini giydirmek kimin aklına gelebilir tabii ki kahraman Türk milletinin! Gül gül öldüm gerçekten, çevredeki koyunlarda kaçıyor deli gibi zavallıcıklar kıyamam! :D

1 yorum:

  1. okumak konusunda haklısın, koyuna bu maskeyi giydirmek te gerçekten çok yaratıcı ve komil

    YanıtlaSil

uykunu bolup yorum yaptigin icin cok mercy!