8 Haziran 2011 Çarşamba

Hoca Türleri

Lise yıllarımda pedagoji dersleri almış biri olarak ve toplamda sanırım şu yaşıma kadar 100'den fazla hoca tanıyarak izlenimlerimi yazmak istedim, tüm hocalara selam olsun!.

**Notları cebinden veren hoca tipi; puanlarını cebinden verirmişçesine, sanki kendinden azalırmışçasına kıttır puanları. Kırdıkları puandan haz duyarlar. Birçok öğrencinin nefret odağıdırlar.

**Dersten bırakıp özel derste soruları veren hoca tipi; cebine girecek paraya bakar, gerisi umurunda değildir. Sınavdan 20alıp kalan kişinin bütte birden 90 almasıyla karakterizedir.

**Tahtayı sildiren, camı kapattıran hoca tipi; allahım ne çok vardı bunlardan üni.ye kadar her evrede eminim hala da vardır. Kendilerini pek bir şey zannederler pek bir hanım evladıdırlar öğrencinin etini kemiğini sömürürler.



**Geri bildirime açık olduğunu söyleyip trip yapan hoca tipi; biraz gariptir her defasında geri bildirim vereyim bu defa trip yapmayacak galiba dediğin ama hep yanıldığın hoca tipidir. Geri bildirim verdiğine pişman olursun, çocuk gibi trip yaparlar!

**Kendini sizinle kıyaslayan hoca tipi; kilosunu, saç rengini, becerisini her bi bokunu sizinle  kıyaslar. İç savaş yaşar sürekli içinde ve her ne kadar öğrencilere itibar etmese de ölümüne kıskanır.

**Evde kalmış hoca tipi; en tehlikelisi! Ben gerçekten bunu bilir bunu söylerim. Genç ve güzelseniz hele de bir düzenli ilişkiniz varsa ne bileyim böyle söz, nişan yüzüğünüz falan varsa işiniz bitti, kartal sizi gözüne kestirdi demektir. Açığınızı bulmak için var gücüyle çalışır. Agresiflerdir. Çoğu kariyer delisi olur, kocam yok ama kariyerim var demek içindir oysa. Çocuğu olmadığından acayip acımasız olabilir, öğrencinin gözünün yaşına bakmaz.

**Çok sevilen hoca tipi; sınıfın doluluğuna bakmaz. Öğrencileri zorla sınıfa hapsetmez. Sınıfın doluluğu onun haz kaynağı değildir. Yoklama derdi yoktur hatta kimileri sınav bile yapmaz, ödev falan verir. Canlarım benim, vallahi seviyorum(z)

1 yorum:

  1. My compliments for your blog and pictures included,I invite you in my photoblog "photosphera".

    CLICK PHOTOSPHERA

    Greetings from Italy

    Marlow

    YanıtlaSil

uykunu bolup yorum yaptigin icin cok mercy!