14 Ağustos 2012 Salı

Kadir Gecesi

Herkesin kadir gecesi mübarek olsun arkadaşım Sibel ve babası motorsiklet kazası geçirmişler araba çarpmış ameliyata alacaklarmış Allah yardımcıları olsun onları sevenlerine bağışlasın siz de dua edin ne olur :(

Öyle düşünüyorum aklıma geldi bi keresinde anne karnında bebeğin öldürülüşüne tanık olmuştum kadın 35 yaş üstüydü ve üçüz gebelikti diğer ikisine daha çok şans vermek için rahimde pozisyonu daha riskli yerleşen bebeğin kalbine potasyum basmışlardı enjektörle bebek anında kas katı kesilmişti ben de kas katı kesildim tabi gözlerim doldu yine aklıma gelince kötü oldum ultrasona gelip de bebeğinin öldüğünü öğrenen bi bayan vardı genç ağlaya ağlaya çıkmıştı odadan o zaman bi de kötü olmuştum çok. Daha doğmayana üzülüyoruz yaşlıların ölümüne üzüldüğümüz kadar. Ölüm öylede olsa böylede olsa çok zor. Allah bizi sevdiklerimizden ayırmasın. Çok zor, alacağımız tek nefesin bile garantisi yokken sevdiklerinize sarılın bol bol

1 yorum:

  1. "Merhaba, bloğunuzla ilgili bir şey soracaktım bana mail atabilir misiniz. esra@findirim.com. Teşekkürler. "

    YanıtlaSil

uykunu bolup yorum yaptigin icin cok mercy!