22 Ekim 2011 Cumartesi

Nasıl bir gün böyle..

Gebeye tuşe yaptım, açıklık 7cm  herşey güzeldi muhabbet ediyoruz bir yandan ağrı takibi yapıyorum falan midem bulanıyor derken hooop üstüme istifra etti keşke sadece üstüme etseydi saçımdan ayak ucuma kadar kahvaltıda ne yediyse hepsi bende o derece. İşin ilginç yanı hala nasıl oldu anlamıyorum o yatarken ben ayaktayken aramızda da epey mesafe varken.. Şanslı olduğumu bilirdim de bu kadar şanslı olduğumu gerçekten bilmiyordum! Nasıl bir duygu olduğunu anlatmama gerek yok sanırım tuvalete gittiğimde korkudan aynaya bakamıyordum allahtan arkadaşlar birşeyler verdi üstüme altıma da ameliyathaneden yeşil verdiler de bir nebze rahatlayabildim derken daha üstümü giyemeden doğum başladı diye koştur koştur doğumu izlemeye girdik hiç ama hiç bu kadar etkilenceğimi düşünmemiştim doğumdan hıçkıra hıçkıra ağlıyordum çıktığımda kadının sancıları, epizyotomi, kanlar hepsi ama hepsi beni çok korkuttu nasıl doğururum doğurur muyum bilmiyorum kasım kasım kasıldım araya çıktım bi baktım örümcek üstümde geziniyor bugün herşey beni buldu anlaşılan.. Anneyi gördüm sonradan doğumun iki saat ardından falan sanırım kocaman sandviç yiyordu ben öğlen yemeğini zar zor yedim.. Bu tıp, sağlık, hemşirelik gerçekten çok cesaret ve fedakarlık gerektiriyor ben bunu anladım hiç kolay değil! Sonra kızımızı gittim sevdim ağlattın beni zilli diye çemkirdim benim adımı ya adı ya göbek adı olarak koyacaklar galiba.. Ben hala günün şokundayım.. Tek kötü olan bunlar da değildi aslında bir de 4,5 aylık kürtajla alınmış ceninle (15cm kadar ama her şeyi var burun delikleri, gözü, ağzı, bacakları, kolları..) 9 aylık daha dün annesinin karnında vefat etmiş bebişi sezeryanla aldılar kefene sardılar çok ama çok üzücüydü

20 Ekim 2011 16:32

O gün gün boyu çok kötü geçti daha da kötü haberler aldım arkasından ama paylaşmak için şuan erken, paylaşır mıyım onu da bilemiyorum her neyse gece boyu da korkunç rüyalar gördüm doğurmaya çalışıyorum doğuramıyorum falan her şey kabus gibiydi

3 yorum:

  1. hayat zor...Gece kötü rüya görmek de sanırım sıkıntıların hafifleyeceğine dalalet...

    YanıtlaSil
  2. Sürpriz yapmak, hediye vermek, dostluk kurmak ve eğlendirmek…
    Aslında amacımızı ve bizi bu kelimelerle anlatmak doğru olur.İnsanların bir araya gelmesinden güç doğacağına inanıyoruz.Bu yüzden ”Cekilisvar.Net‘i sizinle paylaşıyoruz ve bizi destekyeceğinize gönülden inanıyoruz.Cekilisvar.net te süpriz çekilişlere katılabileceğiniz gibi sizde ücretsiz cekiliş düzenleyip yüzlerce kişiye ulaşabilirsiniz.Süpriz çekiliş haberlerini kaçırmamak için bizi sosyal medyada veya mail yoluyla veya sitemize katılılarak takip edebilirsiniz.Sitemiz hakkında düşünceleriniz bizim için önemli, hertürlü öneri ve eleştirilere açığız bize iletişim sayfamızdan ulaşabilirsiniz.
    Facebook Sayfamızı takip edin
    Twitter Sayfamızı takip edin
    E-mail kayıt sayfamız(feed.burner)
    Şimdi sitemizi ziyaret edin Çekilişvar.net

    YanıtlaSil

uykunu bolup yorum yaptigin icin cok mercy!